tisdag

Muffinsbak, bussar, tunnelbanor, blaskigt kaffe, knäppa korvmojjsgubbar, smälta glassar och en hel del skratt får sumera kvällen med mli igår.

Idag vaknade jag upp hos Mli, åt lite frukost sen lurade hon iväg mig til bussen som enligt henne gick 08. När jag kom ner till busshållsplatsen visade det sig att bussen gick 02 och nästa buss gick 32. så jag blev lite arg på min vän och fick sitta själv och vänta¨på bussen. När jag kok hem hhoppade jag in i duschen och sen la jag mig i sängen och somnade. Nu vaknade jag nyss av att min telefon ringde så nu är jag vaken igen. Får se vad jag hittar på. Senare ikväll ska jag åka iväg till martin.

Jag ska nog måla mina naglar nu :)

Kommentarer
Postat av: jess

Hej sara :)

2009-10-28 @ 22:38:27
URL: http://jewi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0