onsdag.

bästa dagen i veckan ? :P
Det är dans ikväll och jag är fortfarande jättejättejätteförkyld, men jag tänker inte missa en gång till. JAG SKA DANSA!

Imorse var både jag och M för trötta för att gå upp så vi sov ut. Det var jätteskönt. Nu är jag utvilad. Det är bara förkylningen som ska försvinna :)  Sen har jag bara varit i skolan för att prova ut min studentmössa, var ju inte så svårt att gissa att jag skulle ha en av de minsta storlekarna så nu är det klart också :) Nu är det bara flaket kvar.

Jag åkte hem och nu är religionen äntligen klar så nu slipper jag känna press för den också.

Jag har inte gjort så mycket mer än religionen faktiskt. Jo, pratat lite med cribba. Han ville att jag skulle med till klubbonsdag ikväll. Lät ju skitkul men jag har ju dans, nedrans !! xD

Nä, men nu ska jag ta på mig mina danskläder sen ska jag iväg och dansa lite.

HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0