Måndag.

Tillbaka till skolan. Det sög. Jag ville bara ligga kvar i sängen med min pojke imorse men han flög upp fortare än fortast och fick med mig i farten så det vara bara att gilla läget.

Ska beskriva helgen lite kort.
I fredags var vi på först Dovas för att typ förkröka lite. Blev ett snabbt besök för innan 11 skulle vi vara på Pilot. Vi 6 tjejer gick bara förbi den toklånga kön, och sen var vi inne. Det var för litet, för mycket fjortisar/turkar som var för nörgågna. I slutet av kvällen, som egentligen itne skulle vara slutet för vi hade planerat att gå vidare blev jag av med typ hela väskan. Så jag fick ringa pappa så han kom och hämtade mig. På vägen från pilot till centralstationen hände det en massa otrevliga grejer som jag bara vill glömma.

I lördags åkte jag, Emmelie och Joanna till täby centrum. Mamma var även med i början för vi var tvugna att fixa nytt simkort till mig. Sen gick vi runt och bara hade det mysigt. På kvällen skulle Emmelie på teater med sina andra vänner så jag och Joanna satt hemma hos mig och skrattade så vi grina. Det var en rolig kväll.
Vid typ 4 blev jag väckt av martin som stog utanfrö och ville in. Jag typ somnade inte efter det så jag låg och spelade spel på telefonen :P

I söndags ringde min väckarklocka klockan 10, GUDSTJÄNST i täby kyrka med Emmelie. Det var bara sätta på sig kläderna och cykla iväg. Segt som fan var det men nu slipper jag få ig i religion (Y)
50 minuter senare var jag hemma. Hoppade in i duschen satt där i typ 40 minuter. Jag var iskall när jag kom hem. Sen kröp jag ner brevid en varm martin så somnade jag nästan om. Men vi gick väl upp vid 2 och sen låg vi bara och kolla på tv till 4 då vi åkte till on off och hämtade min dator :D

Jag var jätteglad när vi åkte dit men när vi åkte därifrån var jag förbannad. Dom har tagit bort ALLT. Då menar jag allt. Till och med min inloggning, det enda som fanns kvar var det nyaste msn ?!?!

Vi åkte hem till martin direkt efter och jag somnade i stort sett direkt när jag la mig ner. Och idag har det inte hänt något alls. har pillat på datorn, installerat allt skit på nytt. Fört över det jag hade kvar på usbminnena och pratat en massa med kevin.

Nu är jag så trött så jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Ska nog lägga mig i sängen ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0