Lördag

Har inte varit hemma sen i onsdags så känns skönt att bara landa lite här innan jag ska iväg igen.
Vad har hänt sen i onsdags då ?

jo, i torsdags var det skola, kulturhuset, flum och lite mer. Sen efter skolan åkte jag hem till Victor. Åt lite middag och pratade en del, efter det åkte jag hem till min underbara pojkvän. Vi gjorde ingenting, vilket var skönt för var helt slut. Somnade vid 10 ovh vaknade vid 3 och kunde inte somna om.

Vi vaknade av kl vid 7 på fredagen och gick upp. Jag åkte till skolan, var helt borta. För trött för att ens stå upp så jag låg i soffan nästan hela morgonen. Efter skolan åkte jag till tbc för att möta upp mor. Vi skulle kolla up glasögon, eftersom mina är spårlöst försvunna. Jag blev sur på mamma för hon inte var där när vi hade sagt, hon blev sur för att jag va sur. Sen när hon väl kom hadee jag redan bestämt mig för exakt samma glasögon jag hade förut och hon totalvägrade köpa ett par til såna för 5000.

Då blev jag ännu mer sur och allt slutade med att jag hittade 2 andra som jag faktiskt trivdes rätt bra i.
Vi åkte hem, jag slängde i mig lite mat och flög in i duschen. Hade bråttom, skulle möta flickorna ine i stan kl halv 10. Gjorde mig i ordning och åkte in. Vi gick först till Dovas där det var fullt, kom in efter tio minuter. Tog några cider och gjorde bort oss. Gick vidare till Collage där jag sprang in i Klas. Vi hade trevligt med honom och hans kompisar tills vi skulle gå. Gick till donken för att köpa mat till matvraken och sen när jag skulle till centralen för att möta martin kom Klas springades igen för att jag hade hans armband.

Mötte i alla fall upp martin på centralen, började tjafsa rätt mycket. Kände att jag bara ville lägga mig ner på marken och gråta men jag hejdade mig och var så normal det bara gick. Åkte hem till honom och sov.

Idag har jag varit barnvakt åt Viggo och Wilson. Viggo har precis lärt sig säga sara så det är det enda han säger. Rätt gulligt faktiskt. Blev panik när de skulle sova för Wilson saknade mamma och pappa så jag fick läsa tusentals sagor tills han tillslut, en timme senare äntligen somnade. Nu är jag hemma, ska hoppa i säng.

Imorn ska jag hem till mli och mysa. YÄY!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0