Fredag

Var ute i onsdags. Hittade hem till min pojkvän trots all sprit. Emelina snubblade lite snyggt och vi fick ett gott skratt. Ska jag sumera kvällen var den roligast på länge :)

Igår var jag inne i stan en snabbis med Anna, men det blev inte länge eftersom hon började blöda näsblod som inte ville avta så hon fick åka hem. Så jag tog mitt pick och pack och åkte tillbaka till min pojkvän och somnade till ett tag. Vaknade av att han kom hem.

Idag har jag gjort om hela rummet. Flyttat runt allt för det blev för kallt att ha sängen vid fönstret eftersom mina fönster inte är täta, vilket resulterar till att det strömmar in kalluft. Det var väldigt jobigt för både rygg och ben. Jag insåg att jag hade lite för mycket kläder.
Allt tog runt 4 timmar, men resultatet blev bra och det blev skinande rent så jag är glad att jag äntligen tog tag i det!

Ikväll ska jag bara vara hemma och se på idol. Känns skönt att vara ensam faktiskt, har inte varit det på hela lovet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0