Måndag

lördagskvällen blev bra men tokig på samma gång. vakterna tog ut mig och sa att de var jultomtar och allt vad dom sa. Vi drog därifrån vid 2 tror jag och när vi kom till centralen kom lugna gatan och ville ta med sig Emelina till maria pol. När vi väl hade skiljts så pratade vi hela kvällen tills jag somnade gott i min pojkes armar.

Idag har jag varit hemma från skolan. Igår när jag skulle sova fick jag kramp i magen och har haft sen dess...
Jättejobbig känsla för det hindrar mig från att röra mig. Trist men det går bra efter en ipren eller två.

Ikväll kanske jag ska till martin, om jag orkar åka ända dit. 


Nu ska jag krypa ner i s'ngen igen.

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0