Fredag.

Veckan har gått jättefort.

Har hänt en del som jag inte vill dela med mig, är nog därför jag inte har skrivit på ett tag. Kan också bero på att jag aldrig är hemma längre.

I onsdags var jag och tatuerade mig och igår pierca jag navlen. Så stolt att jag klarade av det med tanke på min sprutskräck. Men nu är det äntligen gjort!

Igår träffade jag även supermysiga Vincent. är typ kär i den pojken!! Han är så fruktansvärt charmig och gosig så vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har tjatat på Ted om att få sitta barnvakt åt honom mist tuuuuuusen gånger men de behöver aldrig ha någon så jag är lite ledsen :(

Idag efeter skolan ska jag direkt till Viggo och Wilsom för att passa dom i någon timme sen ska jag nog bara hem och ta det lugnt, känns som attt jag håller på att få panik på allt som händer runt mig. Måte få varva ner rätt extremt.

Imorgon ska jag mysa emd mina bästa vänner, ska bli väldigt skönt! Har saknat Joanna nu när hon har varit bortrest, thihi! Puss på dig

Och Elim hörde av sig igår, gud vad kul det var :) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0