torsdag.

Åkte aldrig iväg och träffade min vän.
 Jag bröt ihop i skolan under lunchen så jag gick upp till mormor för att försöka lugna ner mig.
Jag förstog inte vart det kom ifrån, jag hade varit så fruktansvärt glad på morgonen.

Tror det har att göra med att jag pratade med Victor. Det blev för mycket helt enkelt.
Satte mig framför datorn hos mormor, åt lite lasange och bara myste under filten.
Det blev bättre men när jag var påväg tillbaka till skolan så kände jag bara hur allt har blivit så fel.

Vi hade samhällskunskap och det gick väl okej, mådde jättedåligt men jag är väldigt duktig på att dölja sånt så jag satt tyst och gjorde det jag skulle sen sprang jag och Dillen ner till tåget och jag åkte hem.

Förlåt C för att jag inte kunde träffas idag men vi ses en annan dag :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och samla krafter till morgondagen för den lär inte bli lätt.
Jag lär bryta ihop och tårarna kommer forsa!



tänk om man kunde flyga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0