onsdag.

Halva veckan har gått, och nu är det bara en vecka kvar tills jag fyller 18 :)

vad har hänt i dag då ?

Jo, jag åkte till skolan imorse, eller ja vid 11. Vi hade relogionskunskap och kollade på någon miffad film och små barn som är besatta av gud. Det var nästan läskigt att se. När klockan var 1 slutade vi och jag började min resa mot ungdomsmottagningen i täby.
Jag skulle hämta ut ett nytt recept på mina p-piller och fick sitta i väntrummet i 1 jävla timme för att vänta på att barnmorskan skulle fika klart med sina kollegor.... Ska det verkligen vara så?

När jag äntligen fått den lilla gula lappen med underskrifter åkte jag hem och började baka bullar. Och det tog hela kvällen. Eller nä, jag han faktiskt göra halva svenskaläxan också! Jag är bra (y)

Imorgon är det skola och jag ska passa min lilla ängel från 12 till 2 så det blir mysigt. Sen ska jag faktiskt träffa en vän...  En hemlig vän ;)



Jag saknar sommaren <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Christian e denna hemliga vän

2009-09-25 @ 02:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0