Måndag.

I lördags kväll / natten till söndag låg jag uppe till halv 4 för att vänta på Martin.
Han kom hit ovh vi somnade typ direkt.

Igår gjorde vi inte så mycket, promenerade till affären och tillbaka. Sen var det middag och efter det åkte vi hem till Martin.

När jag vaknade imorse kände jag bara hur jag inte ville gå upp från sängen. Ville ligga kvar hela dagen och bara sova ut, eftersom jag fått på tok för lite sömn denna helg. Men det var ju abra gå upp och åka iväg till skolan. Jag hoppade första lektionen. Orkade inte med den så jag satt i soffan med Olle istället. När han gick in på lektion somnade jag och vaknade av att min vän ringde.

När jag vaknat kom Emelina och Veronica. Tio minuter senare satt vi i klassrummet och hade kulturhistoria. Fast jag och Emme satt mest och snackade om kryssning, utgång och en massa annat som sker denna vecka, och nästa vecka. Sen hade vi svenska där vi inte gjorde ett skit, satt och snackade om böcker och om cvn och platsanssökan.

Kl halv ett satte jag mig på tåget hem och när jag kom hem så var det bara sätta igång att baka bullar.
Jag HATAR att baka nu efter det här. Och det är itne slut än. Jag måste baka typ 6 kladdkakor, kakor och mer bullar. Haha, fast jag har lurat min lillebror att hjälpa till så lite hjälp får jag faktiskt.

Och juste, Emmelie har ju faktiskt bakat drömtårta och hennes mor har bakat massa drömmar så jag har fått massvis med hjälp.

Ikväll ska jag försöka komma iväg till Täby centrum för att hämta ut några recept, köpa lite kläder och göra en annan sak som är hemlig.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0