Lördag

Vaknade upp i Stuvsta imorse. Låg i sängen till typ 4 sen åkte jag hem och la mig i sängen.

Igår var jag ju hos Amanda, hon hade 18års fest. Det blev en hel del skratt men roligast var nog ändå när vi skulle hem. Alla skulle till insparken förutom jag och Emelina, som förövrigt var typ fullast av alla. Så vi vinglade ner till stationen och satt där och tjafsade i typ 10 min sen kom tåget.

Jag skulle ju till victor men det blev knas med allt för han svarade inte så jag bestämde annat så blev det tjafs och nu vetifan vad som har hänt. Synd!

Det hände inte så mycket mer ikväll. Jag och M promenerade från stuvsta vilket tog drygt 2 timmar, men det var mysigt. Vi gick och plockade blommor och stannade till. Det som var mindre kul var att jag blev fälld och typ bröt lilltån. Idag har jag ont som bara den i både armar, ben och lilltån. Jag gjorde misstaget att gå i mina 10cm klackar så jag har världens träningsvärk.

Idag har jag i stort sett bara legat i sängen. Skulle äta middag med familjen men jag blev bara äcklad av köttet som låg på tallriken så jag drog med mamma till Ica och köpte massa grönsaker och dipp. När vi kom hem satte jag mig i soffan och blev servad av mamma. Bäst hon är! Sen har jag även kollat på karlsson på taket,fast inte den vanliga utan en teater från 1993. När pappa hade hämtat mig på busshållsplatsen möttes jag av att Claes och Dalle stog och spelade wii. Pratade lite med dom sen ville dom kolla på Karlsson så jag gjorde de sällskap och den filmen är tro det eller ej. ROLIG!

Ikväll ska jag bara mysa med familjen. Det var ett tag sen jag gjorde det. Imorn ska jag baka bullar med lillebror. (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0